vineri, 19 noiembrie 2010

Un sfârşit

Este o seară magică.. la fel cum sunt rândurile acestei cărţi, pe care o ţin în gândul meu. Simt în jurul meu răspunsuri şi întrebări.. plutind în ritmuri melodice.. dezvăluind şi acoperind lucruri văzute, nevăzute, lucruri despre care am impresia că ştiu mai mult decât m-am gândit c-aş putea şti. Pretind c-am reţinut totul şi am înlocuit întrebări timide cu gânduri noi. Promit să mă gândesc mai mult la mare, pescăruşi şi lumina din priviri. Şi la cum se bea vinul. Adu-mi aminte să-ţi povestesc.
E un aer liniştit ş-un soare adormit în fiecare colţ al camerei. Am pe pleoape greutatea zilei de azi.. şi-n degete energia zilei încă netrăite. Un frig inexplicabil mi-a deschis porii şi mă gândesc la un Raffaello. Uite ceva concret: un bulgăraş care nu se topeşte decât atunci când... e învăluit de o limbă pofticioasă. [...] M-am îndulcit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu